Inovatyvių apšvietimo sprendimų rinkos apibrėžimas

Skaičiai
3 skirtingos dimensijos
4 perspektyvos analizei
4 specifinės rinkos atrastos
„Siena aplink langą nesukuria dviejų pasaulių.” (Henri Matisse)

Nusistovėjusias normas sparčiai pakeitusi apšvietimo sprendimas, simuliuojantis naturalią šviesą, sukėlė nemažai triukšmo bei entuziazmo Europos Sąjungos šalyse. Neapsieita ir be poros apdovanojimų bei skambių pažadų. Vienos tokio pobūdžio prezentacijos metu mūsų partneris leidosi į diskusiją, su tikslu atrasti viską apjungiantį - „kodėl” - šio produkto aspektą. Kodėl žmonės už tai turėtų mokėti pinigus? Tapo aišku, jog ši įstabi inovacija turėjo atrasti aiškų savąjį identitetą. Ar tai dizaino sprendimas, su sveikata susijęs produktas, ar viso labo aukštos klasės žaisliukas?

Mūsų komandos laukė nelengva užduotis, kurios tikslas buvo ne tik nustatyti produkto perimetrą, bet taip pat ir potencialias, jam aktualias rinkas. Tiriant įvairius duomenis bei stengiantis sujungti taškus, padėsiančius išryškėti kontekstui, jautėme, jog vis dar stinga tam tikro elemento.

Galų gale apsistojome ties lango analogija, kuri atsikartojo visuose mūsų duomenų modeliuose. Ji atskleidė dvilypį, nagrinėjamo produkto branduolį: apšvietimo kaip šviesos šaltinio bei lango kaip šviesos kanalo funkcijas.

Toks gilesnis produkto supratimas sukurė galimybę pamatyti jo pritaikymą plačiau. Produktas tampa ne tik kūrėjo vizijos realizacija, tačiau ir žmonių (klientų, vartotojų) lūkesčių bei poreikių atliepimas. Toks perspektyvos pakeitimas padėjo tiek išryškinti tikslines auditorijas, tiek identifikuoti palankias rinkas plėstis.

Nuotrauka CoeLux