Automobilių dalinimasis norintiems turėti

Skaičiai
8 valandos nuo užklausos iki prototipo sprendimui
1 tiksli, auditorijos poreikiais grįsta formuluotė kampanijai
40 min susitikime supratimui perteikti
Virtualaus ir fizinio tyrimo kombinacija atskleidžia išsamų problemos vaizdą
Skaitmeninė socialinių medijų etnografija suteikia tiesioginį supratimą apie auditorijos nuostatas

Automobilių dalijimosi platformos „Citybee” vadovas susisiekė su mumis vėlų penktadienio vakarą. Po pokalbio mes priėmėme iššūkį rasti būdą, kaip automobilių dalijimąsi pristatyti automobilio savininkų mentalitetui. Situacija reikalavo kombinacijos, kuri dažnai reikalinga greitai besikeičiančiame verslo pasaulyje - greitos bei gilios analizės.

Savaitės tvarkaraštis buvo itin užimtas. Nepaisant to, mūsų komanda ėmėsi iššūkio surasti tinkamą būdą susidoroti su situacija. Kampanijos žinutei, klientas turėjo kelių reklaminių tekstų kūrėjų pasiūlymų, tačiau nė vienas iš jų nebuvo tinkamai pagrįstas ir neturėjo jokio konteksto. Rezultatas: didelis kiekis gražiai skambančių frazių, kurias „išvyniojus” pasirodydavo, jog viduje nieko nėra. Daugelis jų tebuvo gražiai skambantys šūkiai ir tiesiog neveikė.
Mūsų tikslas buvo suprasti, kokie būtent žodžiai turėtų būti parinkti adresuoti tikslinei auditorijai, norinčiai bei siekiančiai įsigyti automobilį. Kaip kalbėti jiems suprantama bei patrauklia kalba, siūlant paslaugą, esančią priešingoje jų poreikių ir troškimų pusėje.
Atliekant šią užduotį atradome pasikartojančią tendenciją. Automobilių savininkams itin patraukli mašinų dalijimosi koncepcija, tačiau daugelis jų paprasčiausiai galvoja, jog tai - tikrai ne jiems. Įdomiausia tai, jog pastarieji net rekomenduoja tokią paslaugą savo giminaičiams, tačiau neišreiškia nė menkiausio noro tai išbandyti patys.

Tapo akivaizdu, jog šiai žmonių grupei visiškai neaktualus „paskaitų skaitymas”, ar stulbinamus privalumus pateikiantys išsamūs argumentai. Ankstesni mūsų atlikti tyrimai apie skirtingų kartų individualius pasaulius bei jiems būdingus įpročius, nurodė kryptį, kur turime ieškoti.

Pagrindinis sprendimo niuansas buvo tas, jog nauja reklaminė žinutė turėjo skambėti ne kaip skambus reklaminis šūkis, bet perteikti esminį paslaugos efektyvumą - stipriausią argumentą savininko mentalitetui. Tikslinė šios įmonės auditorija itin vertino produktus, kurie sugebėjo efektyviai pagerinti jų gyvenimus.
Mūsų pateiktos įžvalgos, rezonavo su duomenimis, kuriuos įmonė buvo sukaupusi, ir taip gimė realiais auditorijos poreikiais pagrįstas sprendimas naujos paslaugos viešinimo kampanijai.